Technológie
Výšivka a šitie
Vďaka strojovej výšivke môžete mať logo Vašej spoločnosti na šiltovke, či polokošeli v rovnakej kvalite a prevedení ako ich poznáte z obchodov so značkovým textilom, či veľkých športových klubov. Kvalitná a dobre premyslená výšivka dodáva textilným reklamným predmetom zvláštne čaro a poukazuje na skvelý vkus zadávateľa.

Ako funguje vyšívanie
Na začiatku sa grafická predloha pomocou počítača spracuje do formy programu pre vyšívací stroj. Tu sa volí počet farieb aj forma a vzory vyšívaných plôch. Do vyšívacieho stroja sa upne výrobok, na ktorý sa má spraviť výšivka a spustí sa vyšívanie. Vyšívací stroj vytvorí výšivku presne podľa programu, niektoré detaily sa dočisťujú ručne. Napriek jednoduchosti popisu, patrí vyhotovenie výšivky medzi zložitejšie spôsoby označovania reklamných predmetov logom, najmä kvôli sofistikovanej príprave vyšívacieho programu. Pred vyšívaním je vhodné si uvedomiť, že nie na každé miesto na textilnom reklamnom predmete je možné výšivku umiestniť a tak isto, že tá istá predloha výšivky pôsobí inak v menšom a úplne inak vo veľkom prevedení.
Niekedy je výhodnejšie vyšívať na polovýrobky (napríklad vrecká plášťov, či montériek a iné polovýrobky) ako na hotové výrobky. Rovnako je dôležitý aj materiál výrobku, na ktorý chcete výšivku. Lepšie výsledky sa dosahujú na textile s gramážou nad 150g, veľmi jemný textil alebo naopak, extrémne hrubý mnohonásobne prešívaný textil, či textilný výrobok s hrubými švami (napríklad niektoré typy šiltoviek alebo batohov) pre výšivku nie je vhodný a je lepšie použiť nášivku alebo niektorú inú formu potlače.
Aké benefity prináša výšivka
Vhodná výšivka na reklamnom textile umocňuje pocit tradície, stability, sily značky a v niektorých prípadoch aj luxusu. Výšivka sa dá previesť v malých aj obrovských sériách a je to ľahko opakovateľný spôsob označenia, je teda vhodná aj na opakované zákazky. V prípade, že na daný reklamný predmet nieje možné umiestniť výšivku, dajú sa vyrobiť nášivky, ktoré sa na výrobok prišijú alebo nalepia. Aj takto prevedená výšivka nestráca nič na kráse a niekedy pôsobí omnoho lepšie ako klasicky vyšité logo. Osobitnou kapitolou sú 3D výšivky, čiže výšivky s výrazným reliéfom niektorých častí. Reliéf sa dosahuje vložením penových prvkov do výšivky, čím sa výroba mierne predraží no výsledný efekt je úplne odlišný, v žiadnom prípade nie bežný. Výšivky vytvárame z mimoriadne kvalitných nití a pomocných materiálov, sú odolné voči praniu a často odolnejšie voči mechanickému namáhaniu ako niektoré druhy potlače. Najčastejšie aplikujeme výšivku na tričká s vyššou gramážou, polokošele, šiltovky, čiapky, uteráky, mikiny, montérky, tašky, batohy, ľadvinky a mnohé iné textilné výrobky.

Potlač je odolná voči bežnému umývaniu, aj voči umývaniu v umývačkách riadu. Transferová a sublimačná potlač textilu je vhodná všade tam, kde sa plošnou sieťotlačou nedajú dosiahnuť žiadané výsledky. Jedná sa o potlač výrobkov z polyesteru a výrobkov, ktoré svojim tvarom neumožňujú bežný spôsob potlače ako sú čiapky, šiltovky, tašky, ruksaky, vaky, batohy, výrobky z netkaného materiálu, dresy a vlajky zo syntetických materiálov.

Reklamný textil
Ak Vám nevyhovuje nič z našej ponuky reklamného textilu alebo potrebujete špeciálne výrobky na špecifickú príležitosť, neváhajte nás osloviť s požiadavkou o výrobu reklamného textilu šitého na mieru. Nemusí sa jednať len o zástery s logom Vašej firmy na konkrétnu výstavu. Okrem chňapiek, diek, vlajok, či uterákov pre Vás vieme ušiť rôzne druhy reklamného textilu s atypickou potlačou. Na pracovné odevy ušité na mieru pre Vašich pracovníkov môžeme logo Vašej firmy vyšiť, či vytlačiť aj na miesta, kde to pri hotových výrobkoch vôbec nieje možné. Zákazkové ušitie reklamného textilu Vám dáva úplne nové možnosti zladenia farebnosti strihu, potlače a Vašej „corporate identity“. Pre podrobnejšie informácie kontaktujte naše obchodné oddelenie.
Aká je grafická príprava pre výšivku a reklamný textil
Pri reklamnom textile šitom na mieru pre Vás je potrebné kontaktovať naše obchodné oddelenie a dohodnúť si všetky detaily. Grafiku pre výšivku je najlepšie dodať vo vektorovej podobe alebo v bitovej mape s vysokým rozlíšením. Samotná príprava loga alebo inej grafiky pre výšivku však má určité špecifiká. V prvom rade si treba uvedomiť, že výšivka je zložená z jednotlivých stehov a príliš jemné detaily grafiky môžu byť nečitateľné alebo môžu pôsobiť úplne inak, než boli zamýšľané. Je vhodné použiť radšej jednoduchšiu grafiku a vyhýbať sa príliš tenkým čiaram a malému písmu. Výsledný vzhľad výšivky je ovplyvnený aj materiálom na ktorý sa vyšíva. Ďalším špecifikom výšivky je, že pri malých výšivkách sa používa iné kladenie stehov ako pri veľkých, čiže vyšívaná plocha napríklad písmen na prednom vrecku bude pôsobiť úplne inak ako to isté písmo mnohokrát väčšie na chrbte. Poslednou dôležitou vecou na ktorú treba myslieť pri výšivke je, že každá veľkosť výšivky síce s úplne rovnakou grafikou vyžaduje nový vyšívací program, preto je ekonomickejšie využiť menej veľkostí vyšívanej grafiky na viac výrobkov.
